YANDA W SZKOLE W PODZIĘKOWANIU ZA AKCJE CHARYTATYWNE

W dniu dzisiejszym Yanda odwiedziła Szkołę Podstawową im. Jana Brzechwy w Dratowie. Przyprowadziłam Yandę do szkoły w podziękowaniu za bardzo czynny udział uczniów w akcjach charytatywnych na rzecz zwierząt potrzebujących pomocy. Były to akcje na rzecz Schroniska w Nowodworze i Stowarzyszenia Dogi Adopcje.
Dzieci miały okazję zobaczyć, jak wygląda dog niemiecki a przy okazji opowiedziałam uczniom o zwierzętach ze schronisk, wyjaśniłam jak opiekować się psem, jak można spędzać z nim czas, jak się bawić, czego można nauczyć każdego psiego pupila, opowiedziałam o psach rasowych i o wystawach. Wyjaśniłam też kwestie bezpieczeństwa i odpowiadałam na pytania dzieciaków.
To cudowne, że zawsze mogę polegać na uczniach i ich rodzicach i mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda nam się przeprowadzić takie akcje.











Komentarze

Popularne posty