Drapaki

Uwaga, uwaga
Dwustronne!!! Drapaki na ścianę. 
Nie będzie dwóch identycznych, bo robię je z litych desek z korą. I kształt tworzę indywidualnie pod deskę.
Jestem z nich strasznie dumna. Roboty potwornie dużo, ale są niepowtarzalne i wyjątkowe.
Lakierowane lakierem wodnym, bezpiecznym dla dzieci, ekologicznym.
Farby (jeżeli ktoś sobie zażyczy w kolorze) również bezpieczne i ekologiczne.
Nieograniczona ilość możliwości dopasowania pod indywidualne zamówienie.
Możliwość dodania w dowolnym miejscu na drewnie logo hodowli 😊
Serdecznie zapraszam do kontaktu tel. 601380309 lub email: azure.angel.fci@gmail.com

P.S. Zabraniam kopiowania, powielania, plagiatowania itp.itd. mojego pomysłu 😜
Ile nocy nie przespałam, żeby to dopracować tylko ja wiem i moje psy i kotka 😅 bo asystowały mi dzielnie 😁

Komentarze

Popularne posty