Trzymajcie kciuki!!!

Przyszedł czas, żeby oficjalnie się pochwalić i prosić o trzymanie kciuków z całych sił.

Nasza najukochańsza, najgrzeczniejsza i najcudowniejsza Ace zostanie mamusią a tatusiem naszego miotu D będzie nasz szalony pieszczoszek, niania i opiekun wszystkich szczeniąt - gigant Feniś. Pies o cudownym charakterze, który przy swoich ogromnych rozmiarach pozostał majestatycznym i eleganckim psem. 

To para moich marzeń a połączenie tych cudownych charakterów, zdrowia i wyglądu pozwala mi wierzyć, że czekamy na cudowne maluszki. 

Dziękuję Wszystkim, którzy nam w tym pomogli i wspierają cały czas. 

Natalia Czyż dziękuję za Feniutka, za zaufanie, ale przede wszystkim za Twoje wsparcie, że zawsze jesteś kiedy Cię potrzebuję, jesteś i zawsze będziesz moim Aniołem.

Szczególne podziękowania dla naszego cudownego doktora Tomasz Kurusiewicz, który to przyczynił się do tego, że mogę się z Wami dzisiaj dzielić moją radością. Również dzięki niemu na świat przyszła nasza Acedia. Katarzyna Surma-Kurusiewicz dziękuję za czuwanie nad naszą gromadką. Cudowna ekipa VetBank  opiekuje się naszą ciężarną, ale i dba o kontrolę kondycji tatusia. 

Karolina Świtakowska bez Ciebie i Twojej drużyny nie wyobrażam sobie już mojej pracy. Przychodnia Vetgroup dziękuję, że zawsze mogę na Was liczyć, że jesteście moim wsparciem i dajecie mi taką ogromną pomoc, że jesteście zawsze kiedy Was potrzebuję.

Trzymajcie zatem kciuki i bądźcie z nami z Waszymi wielkimi serduchami.

Pet creatives by MG dziękuję za piękną zapowiedź.



Komentarze

Popularne posty