III i IV Krajowa Wystawa Psów Rasowych oddział Wieliczka 13 i 14 lipca 2024 r.

III i IV Krajowa Wystawa Psów Rasowych oddział Wieliczka 13 i 14 lipca 2024 r.

ORNELLA STAR z Ranče Montara 

DANSK-SVENSK GARDSHUND

Debiut wystawowy zaliczony 😁

2 x ocena wybitnie obiecująca 🥇🥇

2 x Najlepsze Młodsze Szczenię 🏆🏆

2 x Najlepsze Młodsze Szczenię w Rasie 🏆🏆

To maleństwo zaskakuje mnie każdego dnia ❤️

Dziękuję Handling Lublin, Szymon Skrzypek i Maja Skrzypek za treningi, to dzięki Wam mogę z sukcesami brać udział w wystawach a komplement na karcie oceny: "dobrze wytrenowana do ringu" jest przede wszystkim dla Was 😘 

Dziękuję Dagmar Žáková i Libuše Valchářová za moją gwiazdeczkę 😘 i za zaufanie. Fragmenty jej opisu: "doskonałe linie, klatka piersiowa, doskonały ruch, doskonała szyja" itd no pięknie się zapowiada moja dziewczynka 🤩🤩🤩

Ale najważniejsze, że cudownie i bezstresowo odnajduje się we wszystkich sytuacjach. Ma zaledwie 5 miesięcy a nic nie jest dla niej straszne, wszędzie jest pewna siebie, zrelaksowana i radosna, jak trzeba popracować na ringu to robi z radością co trzeba; jak można się pobawić pod ringiem to jest gotowa do zabawy z każdym; pora na odpoczynek, to w transporterku śpi do góry brzuszkiem. Jazda pociągiem, nowe miejsca, mieszkanie, ludzie - wszystko jest dla niej tylko nowym doświadczeniem pełnym entuzjazmu ❤️

To był cudowny weekend, gorący, parny, trochę stresujący (dla mnie), ale przemiły.

Całej dogowej grupie dziękuję za przemiłe pogawędki przy ringu, z Wami zawsze cudownie spędza się czas 😘😘😘

Julia Sambur, Jakub Jaroszek ❤️❤️❤️ gdyby nie Wy, nie miałabym szansy na ten wyjazd, z całego serca dziękuję, że wzięliście mnie pod swoje młode skrzydła 😘😘😘 Julcia Tobie szczególnie dziękuję za wszystko 😘😘😘 dzięki Tobie to był cudowny weekend ❤️❤️❤️

Adam Jaroszek, Kasia Jaroszek, Amelia Kołodziejczyk bez Was moja wyprawa też nie mogłaby się odbyć, bo tylko pod Waszą opieką pozostawiam moje ukochane stado bez lęku ❤️❤️❤️

Dziękuję 😘😘😘😘😘😘😘








Komentarze

Popularne posty